Saturday, 2 July 2011

blog baru aku

ok kenapa ada blog baru?cerita dia macam ni blog lama aku tu dah jadi macam apa tah.kira dulu ingat pandai sangat nak tukar pasword segala bagai tapi bila dah buat sendiri tiba tiba tak tahu nak betulkan tah apa dah tekan bila suruh orang lain tolong orang lain pun tak faham apa dah jadi dengan blog tu.so untuk menyelesaikan masalah aku mencari satu inisiatif untuk membuat blog baru.kan habis cerita.:))

No comments:

Post a Comment