Thursday 25 August 2011

BERHENTI BERHARAP

       berhenti berharap untuk dapat mengusai dunia.jika kau hanya manusia biasa.berhenti berharap untuk dapat berjalan seiring anjing jika diri hanya seekor kucing.dan berhenti berharap untuk dapat terbang bersama helang jika diri hanya seekor burung pipit.

     hanya itu yang sesuai digambarkan buat situasi aku sekarang.mengharap sesuatu keajaiban akan berlaku.sebaliknya hanya tunggu saat yang akan mengecewakan aku.saat yang akhirnya akan membuat aku terkulai layu :((.apa sebenarnya yang berlaku?ok mari sini aku bagitahu.aku ada tersangkut dekat satu mamat ni.seperti yang pernah aku bagitahu before this.macam mana aku boleh suka dia??
first,,aku tak pernah nampak dia before this.that means dia tak hot mana.tu yang aku suka :))
second,,muka dia nampak baik.ok orang selalu cakap don't judge a book by it cover.yes it true.
that why aku nak saja tengok tengok peribahasa tu betul atau tipu :))*cehh poyo je*
third,,agak bosan juga bila menjanda lamalama.saja nak tryy masukkan seorang dua yang boleh jadi penawar rindu:))tapi,malangnya aku rasa dia dah ada gf :((sebabnya dia macam tak heran je bila nampak aku.padahal dia tahu aku agak terminat sikitlah dekat diakan.so apa yang patut aku buat??semestinya melupakan dia.sesungguhnya jika ada jodoh tak kemana.:)) so kehadapan pemilik nama nazri*tak tahu nama sebenar mungkin kau hanya mimpi aku yang datang dan hanya akan datang bersama bulan dan akan pergi bila matahari mula melambai tiba.:))jika benar kau sudah berpunya*ayat jiwang*semoga bahagia dan aku mendoakan kau kekal lama bersama si dia*ayat nak sedih tapi ikhlas dari hatiku ini.SO HANIM,,from this moment forget about him.ok*i try my best*:))remember jangan ambil hak orang HANIM ingat macam mana sakitnya bila orang lain ambil hak kita:))

No comments:

Post a Comment