Tuesday 23 August 2011

SETENGAH MATI DAH NI

apa perkara pertama yang aku cakap bila mulamula nampak kau
               *perhh mamat ni boleh tahan muka baik je
apa yang terjadi bila kau datang dekat aku untuk amik order?
               *jantung aku laju macam naik kuda gila nak terjatuh rasanya
apa yang aku buat bila tengah makan?
               *hati cakap jangan makan cepatcepat nanti cepat balik
                 nak jumpa dah susah mata gatal nak pandang kau je
apa yang terjadi bila kau hantar bil?
               *weyy hanim apa lagi pandang lah puaspuas hati sebelah kata
                 sebelah lagi kata jangan nanti nampak sangat kau gedik terus kene reject

bila balik apa terjadi dekat aku?mesti teringatkan kau rasa macam ishh kalaulah boleh rasa macam nak kerja je dekat situ harihari boleh tengok kau.dapat dengar suara kau dapat lepak dengan kau and confirm dapat number kau punya harihari boleh text.kau pakai maxis tak sampai 5 minit kau tengok aku dah call kau pakai number maxis number baru dari celcom terus tukar maxis punya tak de hal.malangnya aku sekolah lagi tak boleh kerja makcik aku bising.boleh tunggu aku tak??habis sekolah nanti aku kerja sana sebab nak jumpa kau harihari?serious aku tak pernah rasa macam ni.aku betulbetul lah nak mengedik dekat kau.haha ada awek tak??cari fb kau pun tak jumpa.number kau tak de.aku dah dikategorikan macam orang gila bayang tahu?AKU SUKA KAU NI.SUMPAH TAK TIPU :))

No comments:

Post a Comment